March 28, 2012

#24

Assalamualaikum wbh

Entri sebelum ni saya ada mention kan yang saya nak upload kan gambar tempahan daripada pensyarah saya kan. Ok, this is it!


Only RM12. Tali penggantung excluded.


By the way, tempahan ni macam secara tiba2. Keluar kelas tu hari, kami sempat menyembang depan pintu kelas. Lecturer pn join sekali. Classmate cakaplah yang saya ni ada buat bisnes menjual2 segala bagai. Then, lecturer saya pun terus requested this item. Oh my! Anjat boboi tau :) Lecturer saya mintak buatkan Matrix Card Holder. Nak warna merah terang benderang. Agaknya nak bagi orang nampak dari jauh kot. Eh Puan Hamidah lalu lahhh. Kotnya lah :D Minggu lepas saya balik, dan terus buat tempahan ni. Khas untuk Puan Hamidah.


# Harap sangat lecturer saya suka.




Berminat? 



Regards;
FF Closet xoxo